Warning: Attempt to read property "display_name" on false in /home/c3075184/public_html/kinjisumusukotosyufunohibi.com/wp-content/plugins/vk-all-in-one-expansion-unit/inc/article-structure-data/class-vk-article-structure-data.php on line 200
lalabet_odkl

Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en niet gelogen was ik best sceptisch. Het aanbod viel me alleen mee: meer dan 2000 titels volgens de tellers in het filtermenu. Pragmatic, Yggdrasil en NetEnt zie je overal terug, en de bekende namen als Gates of Olympus, Sweet Bonanza en Book of Dead vind je zonder zoeken.

Waar ik zelf het meeste hang is het live gedeelte. Dat draait op Evolution en dat merk je meteen: mensen van vlees en bloed en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, plus Crazy Time en Lightning Roulette. Streams lopen soepel, zelfs op mobiel data.

Even over het bonusgedeelte: ze geven 100% tot 500 euro met 200 spins erbij, en er zijn 50 spins zonder storting. De wagering is 35x, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Ik heb het rustig doorgelezen op de site zelf, de achtergrond van de club vind je op [url=https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij]Lalabet[/url] voor je je aanmeldt. Het aanmelden kostte me een minuut of drie en je kunt al vanaf 10 euro los.

Betalingen gaan via iDEAL, Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, ook Bitcoin gaat er doorheen. Mijn cashout bij Lalabet was na anderhalve dag binnen, met e-wallet nog wat vlotter. En dat is meteen mijn irritatiepuntje: het documentencheck-gedoe kostte tijd, daarna ging alles vlot.

De support is bereikbaar via live chat, meestal reageert er binnen een paar minuten iemand. Lalabet heeft gewoon Nederlandstalige support, al moest ik een keer twee keer uitleggen wat ik bedoelde. Een aparte app hebben ze niet, de browserversie op mijn telefoon draait prima en je kunt hem als snelkoppeling op je scherm zetten.

De vergunning komt van Curacao, dus geen KSA-vergunning — dat weet je dan. Bij mij is er in al die maanden niks misgegaan met uitbetalingen, maar ik speel dan ook met bedragen die ik kan missen.

PAGE TOP