Warning: Attempt to read property "display_name" on false in /home/c3075184/public_html/kinjisumusukotosyufunohibi.com/wp-content/plugins/vk-all-in-one-expansion-unit/inc/article-structure-data/class-vk-article-structure-data.php on line 200

Nationwide Contracting

• Author
    lalabet_cpkl

Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en om heel eerlijk te zijn dacht ik dat het weer zo’n doorsnee tent zou zijn. De collectie is echt niet mis: zo’n 2500 tot 3000 games als ik het goed heb geteld. NetEnt, Play’n GO en Pragmatic zie je overal terug, en de bekende namen als Gates of Olympus, Sweet Bonanza en Book of Dead staan er allemaal op.

Waar ik eigenlijk vooral zit zijn de live tafels. Die tafels draaien op Evolution en dat merk je meteen: echte croupiers die af en toe Nederlands spreken, plus Crazy Time en Lightning Roulette. De stream hapert bij mij nooit, ook als mijn wifi het half doet.

Over de bonus: je krijgt 100% tot 500 euro plus 200 free spins, en er zijn 50 spins zonder storting. De wagering is 35x, gemiddeld voor de markt, zeg maar. Ik heb het rustig doorgelezen op de site zelf, de achtergrond van de club vind je op [url=https://lala-bets.nl]naar de website[/url] mocht je het willen nakijken. Het aanmelden kostte me een minuut of drie en je kunt al vanaf 10 euro los.

iDEAL werkt gewoon, net als Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, ook Bitcoin gaat er doorheen. Mijn uitbetalingen bij Lalabet stonden meestal binnen een dag of twee op de rekening, met e-wallet nog wat vlotter. En dat is meteen mijn irritatiepuntje: het documentencheck-gedoe kostte tijd, daarna ging alles vlot.

Klantenservice zit in een chatvenster, vaak binnen vijf minuten iemand aan de lijn. Bij Lalabet werd ik netjes in het Nederlands geholpen, al kreeg ik een keer duidelijk een standaardantwoord. Een echte app is er niet, maar de mobiele site werkt gewoon fijn dus dat mis ik eigenlijk niet.

De vergunning komt van Curacao, dus geen KSA-vergunning — houd daar rekening mee. Bij mij is er in al die maanden niks misgegaan met uitbetalingen, maar ik speel dan ook met bedragen die ik kan missen.

1件の投稿を表示中 - 2,146 - 2,146件目 (全2,146件中)
    Reply To: Nationwide Contracting
    PAGE TOP